تَعباناتّ

.احساس حضور در همه حال
همه مسائل را حل میکند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

جمهوری اسلامی در دست نااهلان غربزده

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵ ق.ظ

اگر بخواهیم به دلایل و عوامل داخلی انفجار دستگاهای مهم و حساس ساخت سانتریفیوژها در نطنز و ترور شهید محسن فخری‎زاده پی ببریم، اولین گام بررسی متن برجام است، لذا سه جمله ذیل، از عمق فاجعه برجام، بر علیه امنیت و منافع جمهوری اسلامی خبر می‌دهد.

1-اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در زمان انعقاد برجام گفت: «پس از توافق، دست رییسجمهور بعدی آمریکا برای برخورد با موضوع هسته‎ای ایران بازتر خواهد بود»!

2-سخنگوی سابق کاخ سفید دو روز بعد از امضای برجام با زوق زدگی گفت: «با بازرسی‎های آژانس، اطلاعات ما از اهداف هسته‎ای در ایران دقیق‎تر می‎شود و اسرائیل و آمریکا در هنگام حمله بهتر از قبل می‎توانند اهداف را انتخاب کنند.»

3-جان کری وزیر خارجه اوباما می‌گوید: «هر وقت قصد مذاکره با ظریف را داشتم، قبل از آن برای مقلوب کردن او با یک فرد ایرانی(سیدحسین موسویان، جاسوس آمریکا) ملاقات می‌کردم، آنگاه موفق به گرفتن امتیاز از ظریف می‌شدم»!

سئوال؛ کدام نااهل و غربزده، پای بازرسان آژانس را به مراکز مهم و حساس هسته‌ای و نظامی کشورمان باز کردند و مدیران و نخبگان هسته‌ای کشور را به مسلخ مصاحبه با بازرسان آژانس(جاسوس آمریکا و اسرائیل) فرستادند؟!

بررسی‌ها از سال 82 تاکنون، خبر از حسن روحانی و جواد ظریف، بعنوان عوامل داخلی انفجار نطنز و شهادت شهدائی همچون محسن فخری‌زاده، علی‌محمدی، شهریاری، احمدی‌روشن و رضایی‌نژاد می‌دهد! چرا که توافق برجام و دسترسی‌های بازرسان آژانس، بر اساس دستور روحانی و ظریف بوده است!

جالب اینجا است، که شهداء هسته‌ای، همگی تحصیل کرده ایراننند، اما عوامل حادثه انفجار نظنز و شهادت شهداء هسته‌ایی، تحصیل کرده‌ی انگلیس و آمریکا هستند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی