تَعباناتّ

.احساس حضور در همه حال
همه مسائل را حل میکند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

پایان جریان خودتحقیر لیبرال

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۲۳ ق.ظ

 

روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد، در واکنش به اظهارات حسن روحانی، مبنی بر انتقاد از قوه قضائیه و نیروهای مسلح، با غلطک از روی روحانی رد شد و نوشت:

1-"اصلا گیریم حرف شما درست؛ اما از کجای قوه قضائیه انتقاد کنیم، از برخورد با دانه درشت‌های فساد اقتصادی؟ از بیرون کشاندن پرونده‌های 20-10 ساله؟ از زندان زدایی؟ از باز پس‌گیری اموال عمومی و بیت المال؟ از امیدبخشی به جامعه؟ از محاکمه طبری‌ها و نعمت‌زاده‌ها؟ از برخورد با قضات و وکلای فاسد؟ از هفت تپه و دشت مغان؟

2-بیایید از نیروهای مسلح نیز انتقاد کنیم، از کجا شروع کنیم؛ مرزها، امنیت شهرها، در کنار مردم ایستادن؟ در سیل و زلزله در خاکریز نخست بودن؟ از کمک به دولت در بزنگاه‌های سخت؟"

روحانی در جمع حامیان خود هم به بن بست رسیده و شاید این روزنامه به عمق سخن امروز رهبری توجه داشته که فرمودند: «من از مسئولین کشور حمایت می‌کنم به شرطی که به اهداف ملت پایبند باشند.»

حال که حسن روحانی به اهداف ملت پایبند نیست و در بین احزاب و گروههای همسوی خود، طرفداری ندارد، پس نمایندگان مجلس، جلوی خیانت‌های جریان تحریف یا همان خودتحقیر را بگیرند و عدم کفایت رئیس جمهور را به رأی بگذارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی